Odoo Apps

Odoo er opbygget af en lang række af apps, vi gennemgår her standard apps

Produktion

Automatiser din produktion vha. smart produktion i Odoo. 



Opstil lagerstyringsregler, sikrer du leverer til kunderne ved altid have den rette mængde af varer og råvarer på lager. 

MRP, styr dine produktionsordre, minimer maskinomstillinger og bevar overblikket over din produktion. Integrer derudover dit værktøj vha. Odoo IoT Box. 

Kvalitetssikring, sikrer at både råvarer og produkter er i god stand vha. kvalitetskontrol, og opdag via rapporter trends i fejlmeldingerne. 

Vedligehold, planlæg og automatiser din vedligeholdelse af maskiner. Odoo vil automatisk hjælpe dig på baggrund af statistik fra data som gennemsnitlig tid mellem fejl på maskiner og lign. 


Regnskab

Et regnskabssystem med forgrening i hele din Odoo. 


Et fuldkomment regnskabssystem, der er udviklet med målet om at minimere det administrative arbejde gennem automatisering.   

Synkroniser med banken, få automatisk synkroniseret dine kontoudtog eller import filer. 

Styr din økonomi, du kan hurtigt og nemt lave fakturaer til dine kunder, styre dine regninger og skabe et overblik over fremtidig betalinger. 

Få din betaling hurtigere med elektronisk faktura, som automatisk sendes efter salgs- eller leveringsordre, og opret hurtigt en opfølgning til debitorer, så du sikrer hurtig betaling.  


Customer Relationship Management (CRM)

Skab kontrol over dine potentielle, nuværende samt tidligere kunder med CRM appen fra Odoo. Få samlet dine leads og mulige kunder ét og samme sted med Odoo CRM. Skab et overblik over din nuværende kundesituation, samt hvilke muligheder du har for fremtidige kunder.


Få forecast, som kan fremvises i dashboards og få nutidig data, så du kan tage smartere beslutninger.

Planlæg fremtidig aktiviteter, du kan nemt opsætte påmindelser til opkald, møder, mails, opfølgning eller andet.

Få et overblik i nutid, du kan opsætte apps, så du hurtigt kan få et overblik over, om du lever op til de månedlige målsætninger. 


Salg

Få styret hele dit tilbuds flow online med Odoo. Du kan klare alt fra udsendelse af tilbud til online betaling via Odoo. Alt dette sker ved nem konvertering af tilbud til salgsordre ved kun ét enkelt klik.  


Simple tilbudsskabeloner, der gør det nemt for kunden at overskue tilbuddet. 

Lav prisstrategier, der kan være med til at forøge din omsætning. 

Brug prisliste regler, til at udregne den rette pris til kunden.

Lav mersalg, ved automatisk at tilføje accessoires og lignende produkter til tilbuddet, eller ved at bruge kuponer og rabatter. 


Lager

Få et overblik over hele dit lager med lager app'en og effektiviser dit varehus.   


Overblik, over hele dit lager i real tid med dashboard.

Lav smarte genbestillingsregler
, så du automatisk sikrer, at der er varer på lager og sparer tid på administrative opgaver. 

Lagerdata i real tid, tag smarte beslutninger vha. dynamiske rapporter, som du nemt kan dele, og lav dashboards så du altid har informationen let tilgængeligt.  

Dobbelt lager metode, Odoo benytter en smart lager metode helt uden input og output. I stedet bruges der flytninger fra lokationer. 


Projektstyring

Kontrollere dine projekter effektivt og nemt.    


Organiser, pænt og effektivt dit overblik over alle dine projekter.

Skemalæg, hold styr på deadlines vha. af kalendervisning. Således har du altid overblik over dine projekter. 

Planlæg, tilrettelæg den rette mængde af tid til projekter.

Analyser, dine projekter vha. søgefunktion, filtre og grupperinger. 

Lav forecast, planlæg til fremtidige projekter via forecast baseret på sammenlignelige projekter.


Hjemmeside

Byg din personlige hjemmeside nemt og hurtigt med Odoo hjemmesidebygger. Byg hjemmesiden som var du professionel designer med byggeblokkene.    


Temaer og byggeblokke, vælg et tema og brug byggeblokkene til nemt og intuitivt at designe din hjemmeside. Der er intet behov for at kunne kode. 

SEO assistance, med hjælp fra markedsfør værktøjet kan du få forslag til keywords og meta tag, så du forbedrer din rangering i søgemaskinerne. 

Flere sprog? Med professionel oversættelse vha. Gengo eller brug den indbyggede oversættelse, der guider dig igennem din hjemmeside, så du kan være tilgængelig på flere sprog. 

eCommerce, du kan også simpelt opsætte en webshop i Odoo, og hurtigt hente dine produkter, da hjemmesiden er integreret med resten af din Odoo. 

Læs også mere om Odoo hjemmeside på bloggen. 


Planlægning/vagtplan

Få overblik over fremtidige projekter eller få styr på din vagtplan.     


Koordinering, af ansatte eller projekter er vigtigt. Med Odoo planlægning kan du få styr på fremtiden for dine projekter, eller sikre at vagtplanen for dine ansatte stemmer. Du kan nemt skifte, tildele, omfordele med det simple "drag-and-drop". 

Nem adgang, for dine ansatte, der igennem deres telefon nemt kan tilgå deres personlige vagtplan, og fravælge eller tage frie vagter. 


Helpdesk

Hjælper dig med at strukturere din kundeservice, så du hurtigt kan følge, prioritere og løse dine kunders forespørgsler. 


Multi channel, Helpdesk samler alle dine forespørgsler og sørger for at opsamle dem, hvor kunden er. Uanset om det er via Email, kontaktformular, live chat eller opkald. 

Opret selvhjælp, udvikle din egen selvhjælp service til kunderne så svar på de mest almene spørgsmål nemt kan findes. Det kan gøres ved at linke direkte til din FAQ, træningsvideoer, præsentationer eller andet materiale på kundens ticket. 


POS (Point Of Sale) - butikker og restauranter

Alt din butik har brug for til at starte op. En utrolig fleksibel løsning, der kan bruges af alle retail virksomheder. 


Tilgængelig på alle enheder, du er ikke begrænset af bestemte enheder for at kunne drive din virksomhed. POS er tilgængelig til både tablets, computere og kasseapparater. 

Fungerer både online og offline, du behøver kun at være online for at opsætte POS, du kan sagtens bruge det offline efterfølgende. 

Hold styr på dine kunder, du kan registrere dine kunder og dermed spore deres købsmønstre, tilbyde specielle rabatter eller andet via Email. Du kan også belønne loyale kunder med point, gavekort eller rabatter.

Special designet interface, butik og restauranter har naturligvis forskellige behov, hvorfor POS har forskellige interfaces, så du opnår den mest effektive arbejdsgang uanset virksomhedstype. 


eCommerce

Lav specialdesignet produktsider, der automatisk snakker sammen med din lagerbeholdning og salgsafdeling. Alt hvad du laver på din eCommerce vil også virke på mobile enheder. 


Kundeportal, hjælper dig med at holde kundedata struktureret med sporing af ordre, og gør det muligt for kunder at downloade fakturerer og modtagelsesordre. 

Foreslå produkter, tilbehør eller relaterede produkter til dine kunder og forøg synlighed og gennemsnitlig kurvstørrelse.

Betaling og forsendelse, integreret med kendte betalingsbehandlere og transportselskaber, som Paypal, Stripe, Ups og DHL.  


Markedsføring - sociale medier

Styr alle dine sociale medier, push notifikationer og livechat fra samme sted. 


Planlæg, styr og analyser, dine sociale markedsføringskanaler. At være repræsenteret på sociale medier er afgørende for at fastholde kunder, tillokke nye og sælge mere til eksisterende kunder. 

Udnyt live chat, transformer dine besøgende til varme leads igennem live chat. Kunderne føler sig nærmere virksomheden via live chat og kan være medvirkende til at gøre besøgende til kunder. 


Markedsføring - Email

Design Email marketing kampagne nemt og simpelt med drag and drop. 


Opbyg flotte kampagner helt fra bunden, eller brug et tema. Du kan helt selv bygge dine kampagner i Odoo uden behov for en grafisk eller IT afdeling. Du bestemmer helt selv, hvordan du vil have det til at se ud eller brug en af skabelonerne. 

Målret dine kampagner, du kan segmentere dine kunder, så du kan målrette dit indhold til relevante kunder. Du kan segmentere på for eksempel land, dato, beskæftigelse eller andet.  

Dynamisk indhold, alt indhold du laver med Odoo drag and drop eller skabeloner, er automatisk tilpasset til den enhed, det ses på. Derfor skal du ikke bekymre dig om, hvorvidt kunden ser dit indhold på computer, tablet eller mobiltelefon. 


Odoo spreadsheet

Spreadsheet er brugt i alle industrier, så i Odoo kan du selvfølgelig også gøre brug af funktionerne.


Visualiser din data, alle kender til vigtigheden af data, men også hvor forvirrende det kan være. Spreadsheets kan bruges til at vise dine historiske og nutidige data på en måde, alle kan forstå. Tilmed kan du lave prognoser for fremtiden, så du er godt forberedt.  

Automatisk data, dine spreadsheets vil automatisk blive opdateret i takt med udviklingen af dine data i Odoo.  

Spot trends og mønstre, effektiv udnyttelse af data kan gøre det muligt for dig at spotte mønstre og/eller trends i dit marked, som du kan udnytte til at komme først i køen til dine kunder. 


Tidsregistrering

Med tidsregistrering kan du holde styr på din tid, uanset om du har en mindre virksomhed, er selvstændig konsulent eller er ansvarlig for flere medarbejdere. 


Kan bruges på alle enheder, for at gøre tidsregistrering nemmere skal det være mobilt og nemt. I Odoo virker tidsregistrering på alle enheder, så du kan altid få adgang via computer, tablet eller mobil.  

Styr dine projekter, igennem Odoo kan du styre projekterne med et overblik over anvendt tid og af hvem. Du sikrer dermed, at du kan dokumentere dine timer, når du fakturerer dine kunder.   

Sikre at projekter er profitable, få et overblik over fakturerbar tid. Spor alle ressourcer, der relaterer til projektet og se overskud eller tab. 


Odoo Studio

Udvikl egne apps, der opfylder præcis dine behov. Igen er der ikke behov for at være udvikler eller andet teknisk. Odoo Studio gør nemlig også brug af drag and drop konceptet. 


Design dine egne apps, med Odoo Studio kan du skabe en app, der efterlever dine krav og behov.