Vores integrationspartnere

Her er den fulde liste over partnere, som vi har integreret i Odoo, således deres services kan snakke sammen med Odoo, og du derfor vil kunne udnytte deres gode produkter. 

 Lessor

Leverer værdiskabende og fleksible løsninger til løn, HR, tidsregistrering og vagtplanlægning. 

BankIntegration

Via BankIntegration får du direkte adgang til dine bankkonti igennem Odoo. Herved sparer du mange ressourcer og arbejdstimer.  BankIntegration understøtter de betalingsmetoder, du allerede kender fra netbanken og flere til - bare uden netbank. Betalinger kan straksoverføres, lægges til senere betaling eller i udbakken til senere godkendelse. Kontoudtog importeres automatisk hver dag.

Alt i alt giver dette dig mulighed for en række tidsbesparende funktioner som:

  • Betal og bogfør i samme arbejdsgang

  • Bedre opfølgning på debitorer

  • Undgå dobbeltarbejde med bankafstemning 

  • Bogfør direkte ud fra kontoudtog

  • Betalt direkte fra din Odoo, hurtigt og nemt

  • Altid opdaterede data i din Odoo

Paperflow

Modtager din virksomhed leverandørfakturaer og/eller har I mange kvitteringer, så kan Paperflow være noget for dig. Du vil her opleve en tidsbesparende og intelligent løsning.

Fordelene er helt åbenlyse for virksomheder, der håndterer mange bilag, men selv for mindre virksomheder er fordelene håndgribelige.

  • Alle bilag oprettes øjeblikkelig i Odoo. Ikke noget med stakke af bilag, der venter på, at der bliver tid til administrativt arbejde.

  • Data fra bilagene oprettes korrekt i økonomisystemet, hvorefter bogføring og betaling kan ordnes med få tryk på tasterne. 

  • Betalingerne kan ske rettidigt, og udgifter til rykkergebyrer og morarenter kan undgås.

  • De arbejdstimer, der tidligere blev brugt på denne type administrativt arbejde, kan nu enten spares eller bruges på aktiviteter, der kommer kunderne til gode.

Teknologien gør det muligt at læse alle typer bilag, og kræver ikke at dokumentet er sat op på en speciel måde. Selv et håndskrevet bilag, vil kunne aflæses elektronisk.  


Sproom

 Sproom muliggører, at du kan sende og modtage elektroniske faktura. 


Shipmondo

Med Shipmondo kan du sende pakker direkte fra din Odoo.  Når appen er installeret, kan du opsætte Shipmondo, så det passer perfekt til din virksomheds behov:

  •  Skal leveringerne sendes ind til Shipmondo som kladde?

  •  Skal Shipmondo bruge en fast pris, eller skal der spørges efter pris for levering?

  •  Vil du bruge egne aftaler eller Shipmondos standardaftaler?

  •  Hvilken leverandør ønsker du at benytte til udvalgte forsendelse?

  •  Hvilken leverandør, pakke og pakketype ønsker du som standard f.eks. på en bestemt kunde.

Læs mere om integrationen til Shipmondo


nemEDI

Dine filer ind- og udlæses automatisk i din Odoo. Det er uvæsentligt, hvilket format du har behov for at anvende, da nemEDI løsningen understøtter alle EDI formater f.eks. nemhandel og OIOUBL.

EDI er udveksling af dokumenter mellem to virksomheder på elektronisk form. Herved kan man opnå stor arbejdsbesparelse, fordi man ikke skal sidde at taste ordrer eller indkommende fakturaer. Du slipper således også for tastefejl.

  • Indkommende EDI (f.eks. hvis du får en ordre)
    Når du modtager en ordre, vil den automatisk blive indlæst i Odoo.

  • Udgående EDI (f.eks. hvis du skal sende en faktura)
    Med få klik kan du herefter levere ordren og sende kunden en faktura.

nemEDI til Odoo fungerer således både med udgående som indkommende EDI. Alt behandling og opsætning af EDI formater sker automatisk for dig, så du behøves ikke at vide noget som helst om EDI for at anvende løsningen.

Odoo House har integreret løsningen hos virksomheder, der modtager ordrer fra Dansk Supermarked og trælaster såsom XL Byg og Optimera. Samt hos virksomheder der skal sende faktura til det offentlige.


Acubiz

Hjælper din virksomhed med at håndtere udgifter, udlæg, rejseafregninger, bilagshåndtering, tidsregistrering og fakturahåndtering. Vi har sørget for, at dette er integreret med Odoo, så du altid har styr på dine udlæg og udgifter. 

Ordrestyring

Gør planlægning af din og dine medarbejderes hverdag nemmere, og sørger for at brugerne kan udnytte deres ressourcer optimalt og hjælper til at undgå tidsspild.

Er en del af håndværkerpakken.


Consignor

Consignor er et delivery management software, der hjælper dig med at levere varer til dine kunder. Alt sammen med det formål at gøre det mere simpelt, hurtigt og billigst muligt. 


Flexfone

Flexfone giver muligheder for erhvervstelefoni. Det er nemt at skabe sig et overblik over, hvilke medarbejdere der er optaget, og hvem der er fri til at yde kunder service. Dertil er det nemt og hurtigt at omstille opkald medarbejdere imellem. 


Betalingsservice

Betalingsservice gør din styring af tilbagevendende opkrævninger af blandet andet abonnementer, medlemskaber, afgifter og andre fast betalinger. Du kan med Betalingsservice gøre dine betalingsprocesser nemmere for både dig og kunden.